Perioada de înscriere la concursurile pentru ocuparea celor două funcții de ofițeri specialiști a fost prelungită, termenul limită de înscriere și depunere a dosarelor de recrutare fiind 14 iunie 2024.
Vă reamintim că Inspectoratul de Jandarmi Județean Mureș organizează concurs pentru ocuparea posturilor de Ofițer specialist – Informare, relații publice și cu publicul (purtător de cuvânt) respectiv Ofițer specialist – Comunicații, prin rechemare în activitate sau încadrare directă (sursă externă).
Candidații care doresc să se înscrie la acest concurs trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale:
a) Să aibă cetățenia română și domiciliul în România;
b) Să cunoască limba română, scris și vorbit;
c) Să aibă capacitate deplină de exercițiu;
d) Să fie apți din punct de vedere medical, fizic și psihologic;
e) Să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniți;
f) Să aibă un comportament corespunzător cerințelor de conduită admise și practicate în societate;
g) Să nu aibă antecedente penale, cu excepția situației când a intervenit reabilitarea;
h) Să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârșirea de infracțiuni;
i) Să nu fi fost destituiți dintr-o funcție publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) Să nu fi desfășurat activități de poliție politică, astfel cum sunt definite prin lege;
k) Să îndeplinească condițiile de ocupare prevăzute în fișa postului, pentru încadrarea în funcții de cadre militare prin rechemare în activitate sau încadrare directă.
În ceea ce privește condițiile de studii, candidații la funcția de Ofițer specialist – Informare, relații publice și cu publicul vor face dovada studiilor universitare de licenţă – ciclul I de studii universitare sau studii superioare de lungă durată cu licenţă, urmând ca după numirea în funcție candidatul declarat ”ADMIS” să urmeze un curs sau program formativ/master ori altă formă de pregătire în domeniul științelor comunicării, defășurate în țară sau în străinătate (această formă de pregătire nefiind necesară în cazul în care cel care urmeză să ocupe postul are pregătirea de bază/a dobândit competențe certificate, recunoscute, printr-un act de studiu în domeniul științelor comunicării).
Candidații la funcția de Ofițer specialist – Comunicații vor face dovada studiilor universitare de licenţă – ciclul I Bologna sau studii universitare de lungă durată cu licență în unul din domeniile de studii cuprinse în ramura de ştiinţe:
- Inginerie electrică, electronică și telecomunicații – domeniul de studii: Inginerie electronică, telecomunicații și tehnologii informaționale;
- Inginerie electrică, electronică și telecomunicații – domeniul de studii: Inginerie electrică, – specializările: – Inginerie electrică și calculatoare – Informatică aplicată în inginerie electrică;
- Ingineria sistemelor, calculatoare şi tehnologia informaţiei; Științe economice – specializarea: Informatică economică.
Pentru mai multe informații accesați următoarele link-uri:
sau la telefon 0265/254455, interior 24013 sau 24105, de luni până vineri între orele 08:00 – 16:00, Serviciul Resurse Umane.
Compartimentul Informare, Relații Publice și cu Publicul